درب ضد سرقت و درب چوبی راش ارزان قیمت

خرید انواع درب ضد سرقت ارزان قیمت و درب چوبی داخلی در تهران

درب ضد سرقت و درب چوبی راش ارزان قیمت

خرید انواع درب ضد سرقت ارزان قیمت و درب چوبی داخلی در تهران

خرید انواع درب چوب یو ضد سرقت و درب داخلی ضد سرقت در تهران با قیمت ارزان و بهترین کیفیت

  • ۰
  • ۰

درهای Bifold در استرالیا بسیار پرطرفدار هستند - آنها بهترین راه حل برای ایجاد یک سبک زندگی بدون درز در فضای باز هستند که بیشترین استفاده را از روزهای آفتابی زیبا ، هوای تازه و اگر خوش شانس داشته باشید ، از مناطق دیدنی شگفت انگیز برخوردار هستند.

با این حال ، بعضی اوقات آنها عملی نیستند. علاوه بر باران خورشید ، استرالیا در خارج از منزل نیز دارای تعداد زیادی حشره پرواز است که در ماه های گرمتر فرو می رود - و ناگهان به نظر می رسد که دیوار بزرگ شیشه ای که از روی باغ باز می شود هزاران نفر از منتقدان را به خود جلب می کند.

امنیت همچنین یک نگرانی است - اگر یک دزد یا بدل به دیدن شما بیایند در حالی که وارد اتاق دیگری می شوید ، چه اتفاقی می افتد؟ خوشبختانه راه حل هایی وجود دارد که می توانید از آنها بهره ببرید - درب های دو جداره از تمام اشکال و اندازه ها می توانند با صفحه های امنیتی و / یا درهای صفحه نمایش به سرعت و به راحتی نصب شوند. با این وجود بهتر است ، بدون این که نمای خود را خراب کنید ، می توانید این کار را انجام دهید!

درهای امنیتی سنتی فقط کار نمی کنند.

درهای Bifold یک مورد خاص هستند - شما به دلیل طراحی ، اندازه قابل ملاحظه تر و مکانیزم باز و بسته شدن نورد ، نمی توانید درب صفحه نمایش استاندارد امنیتی را برای آنها قرار دهید.

با این حال ، شما می توانید یک صفحه امنیتی bifold را به درهایی که به همان شیوه bifolds شما کار می کنند ، دقیقاً با یک مش استیل به جای شیشه ، متناسب کنید. فوق العاده قوی ، هر مزاحمی می تواند از طریق این مش دشوار باشد ، به علاوه می توانید پیچ ​​و قفل قطره ای را نیز برای اضافه کردن امنیت اضافی اضافه کنید.

نکته جالب در مورد درب های ضد سرقت دوجداره این است که می توانید هر فضای باز را تضمین کنید. شما می توانید انتخاب کنید تا در هر دو طرف یا کل فضا باز شود و بعد از آماده شدن مجدداً دوباره آن را قفل کنید و اطمینان حاصل کنید که حداکثر انعطاف پذیری را بین سبک زندگی و ایمنی دارید.

صفحات امنیتی Bifold در مسیرهای گسسته که معمولاً در بالای بازوی درب شما آویزان هستند ، باز و بسته می شوند. بسیاری از آنها ویژگی بسته شدن مغناطیسی را برای اطمینان از اینکه هنگام پاهای کوچک از باغ به خانه خود منتقل می شوند ، باعث می شوند ایمنی شما افزایش یابد. شما می توانید از صفحه نمایش های باز یا چپ و راست انتخاب کنید و پانل ها را به گونه ای تنظیم کنید که متناسب با نمایشگرهای شما کاملاً برای یک پایان ساده باشد.

در حالی که دید تا حدودی تغییر می کند ، این احساس باز بودن باقی می ماند - شما هنوز هم می توانید از طریق مش دیدن پیدا کنید و بعد از چند دقیقه به سختی متوجه خواهید شد که آنجا وجود دارد. همچنین می توانید از بین انواع فریم ها و اتمام ها ، از جمله آلومینیوم ، فولاد روکش شده با پودر ، آنودایز یا چوب را انتخاب کنید.

از همه بهتر ، هر وقت دوست دارید با آرامش کامل می توانید درب دو چندان خود را باز کنید.

ممنوعیت از خانه شما پرواز می کند.

درهای صفحه نمایش پرواز قابل حمل نیز انواع مختلفی دارند که برای نمایش های مختلف از هر شکل و اندازه ایده آل هستند. در مشکی سبک یا پنجه (در صورت داشتن حیوانات درخشان) موجود است ، می توانند به صورت سفارشی طراحی شوند تا در باز شدن دقیق شما مناسب باشد ، به شما این امکان را می دهد که درها را باز کنید و هر زمان که می خواهید فضای بیرون از خانه را وارد کنید.

صفحه های پرواز قابل جمع شدن روی سیستم کارتریج و قاب قرار دارند که در تفاوت دربهای ضد سرقت با حفاظ آکارئونی دوتایی شما قرار دارد. هنگامی که صفحه را باز می کنید ، صفحه به درون کارتریج می چرخد ​​و در صورت نیاز به شما امکان دسترسی آسان را می دهد. سپس صرفاً این موضوع است که صفحه را به عقب برگردانید و قفل مغناطیسی را به طرف دیگر بازوی درب خود وصل کنید تا یک روز بدون حشره در اتاق خود نگه داشته شود. صفحه نمایش بسیار سبک است که می توانید آن را فقط با یک انگشت حرکت دهید.

بعضی از صفحه های پرواز قابل جمع شدن و باز شدن از وسط با ویژگی ضربه محکم و ناگهانی که به این معنی است که شما فقط باید آن را لمس کنید تا باز شود و بلافاصله بعد از طی کردن شما بلافاصله پشت شما بسته خواهد شد. برخی دیگر به صورت دستی بیشتر عمل می کنند ، اما اگر حیوانات اهلی پرواز یا فرزندان عصبی داشته باشید ، می تواند گزینه بهتری باشد. هر کجا که انتخاب کنید ، بدون اینکه هرگز صندلی راحتی خود را ترک کنید ، از احساس حضور در ضخامت طبیعت لذت خواهید برد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی